Zašto vaš posao treba društveni dokaz?

Zašto vaš posao treba društveni dokaz?

Razmislite:
Mogli biste prodati puno više svojih proizvoda nepoznatim osobama samo kada biste imali više dokaza za druge ljude. Ako ne uvjerite druge kad vide vaš proizvod sa pozitivnim recenzijama od bolje prodaje neće biti ništa.

Društveni dokaz izgrađuje povjerenje
Užasno je teško uvjeriti kupce da isprobaju proizvod ili knjigu koju nudite bez ikakvog dokaza da je njima taj proizvod pomogao.
Imati društveni dokaz (recenziju, osvrt zadovoljnog kupca ili čak samo broj prodaja do određenog datuma) daje dodatnu težinu na vaš posao ili sami proizvod.

Društveni dokaz pomaže kod kupovne odluke
Za puno proizvoda, društveni dokaz pomaže za komuniciranje sa vašim budućim klijentima također viđao sam i dosta proizvoda koji njihovom kupnjom budete prihvaćeni u društvene krugove. Također to je dodatan plus za odluku kod kupovine.

Društveni dokaz također pojednostavnjuje proces odluke
Često se događa da imitacijom drugih radimo ono što je najjednostavnije te si tako u biti olakšavamo situaciju odabira. U tom trenutku više ne postavljamo pitanje da li nam to treba nego smo vođeni idejom ako treba svima ostalima i svi su sretni treba i meni.

NAČINI DRUŠTVENOG DOKAZA KOJE MOŽETE ISKORISTITI U MARKETINGU

Dio 1. Korisnički društveni dokaz

Recite mi:
Da li uopće obraćate pozornost što drugi ljudi kažu o proizvodu prije nego ga kupe?
Ja recimo često prije nego kupim nešto i pogledam specifikacije uređaja odem i pogledam tuđe recenzije tog istog proizvoda.

Zanimljivo da ispada u cijeloj toj prići kako kažu statistike da je 77% ljudi vođeno istim smjerom kupovine uređaja kao i ja. No ono što je zanimljivo je da je 88% pozitivnih recenzija komentara nešto u stilu osobne preporuke proizvoda.

Drugim riječima:
Nikakav proizvod bez recenzije ne može pobiti vaš proizvod ako imate veći broj pozitivnih osvrta na vaš proizvod.

Svjedočanstva, recenzije, ocjene, priče drugih korisnika te razni drugi dokazi korisnicima pomažu za komunikaciju na relaciji proizvod – kupac jer je to ključ odluke u kupovini nekog uređaja, predmeta ili usluge.

U slijedećem modulu prikazat ću vam nekoliko primjera kako neke kompanije koriste socijalne dokaze u svrhu marketinga.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===