Socijalni dokaz u svrsi marketinga i prodaje

Da li ste znali da će 63% kupaca kupiti proizvod sa web stranice koja ima osvrte ili recenzije kupaca? To bi u principu značilo da koristite uslugu recenzije i ocjenu proizvoda kojeg nudite krajnjim kupcima. Nakon kupovine zamolite vaše korisnike da napišu kratak osvrt na kupljeni proizvod.

Dio stranice koji ima detalj zvan Rekli su o nama ili nešto u tom stilu gradi određeno povjerenje između kupca i prodavača a prelazi skeptično gledanje na vaš proizvod. Također vas stavljaju u poziciju “sigurnog odabira” zato što dokazujete da ste već pomogli nekome drugome.

Postoji nekoliko načina na koji je moguće jednostavno prikazati način dobre ponude i trgovine a pritom izgrađivati dobru reputaciju prema vašim korisnicima.

Napravite sekciju / odjeljak na vašoj glavnoj stranici u kojoj ćete prikazati osvrte vaših kupaca. Zašto? Zato što bi to trebali zbog 2 stvari.

– Imati ćete konkretan, živi dokaz kojim ćete graditi povjerenje između vas i vaših kupaca te se staviti u jednog pouzdanog trgovca koji svojim primjerom pokazuje da želite izgraditi kvalitetan i zdrav pristup prema svojim pružanjima usluga.

– Zbog tog pristupa odmah u startu prelazite na drugi stupanj gledanja na vas i vaš proizvod jer ste tim primjerom odmah u startu probili kritičnu barijeru. To je dokaz koji svaki posjetitelj vaših stranica želi vidjeti. Želi znati da neće biti prevaren te da će vam se moći obratiti u svakom trenutku.

Možda nije loše u koliko je vaša stranica malo tamnije konstrukcije da polje ili kučicu u kojoj stoji pozitivan osvrt jednostavno obojite u bijelo i tako istaknite dio koji je bitan da vašem posjetiocu upadne u oko i izgradi povjerenje.

Istaknite i odjeljak u slučaju da prodajete neki proizvod koliko brzo vaš proizvod dolazi do krajnjeg kupca. Vrlo je važno takve stvari istaknuti i time pridobiti povjerenje koje vam je prijeko potrebno.

Neke firme javno ističu uslikane zaslone spominjanja njihovog branda na socijalnim mrežama. Recimo za primjer kako to izgleda u primjeru firme Cultured Codem tvoraca Things aplikacije koji su uključili nekoliko tweetova sa brandom njihove firme:

culturedcode

Postoji još mnogo takvih primjera (čak i kod nas ali nema besplatnog reklamiranja 🙂 )

Slijedeći modul donosi još informacija vezanih za socijalne mreže te socijalni dokaz stvarnih poticajnih detalja za svoj proizvod i stranicu.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===