Preporuke od prijatelja – Društvene mreže ili mail

Vjerovali ili ne ali postoji i jedna vrsta podsvijesti trgovine koja se zove i preporuka prijatelja. Svi mi znamo ali ne želimo priznati da smo do sada u našem životu kupili hrpu stvari samo zbog jedne jedine preporuke našeg prijatelja.

Negdje sam pročitao da čak 84% ljudi kupe proizvod u koliko im je taj isti proizvod preporučio nekog od njihovih prijatelja. Vrlo zanimljiv podatak. Onima kojima nije to jasno je 84 od 100 ljudi što je iznimno visoka brojka.

Također u istom tekstu pročitao sam još jedan zanimljiv podatak a on glasi da je preporuka od usta do usta isto jedan od odličnih načina za kupovinu nekog proizvoda. Naime, kažu da 74% ljudi kupi proizvod koji im je netko od prijatelja / poznanika preporučio dok su pričali o tom proizvodu.

Također u tom istom članku osvrnuli su se i na majke. Kažu da 67% majci vjeruju jedna drugoj i povući će isti potez kao i druga majka sa pozitivnim iskustvom. Niti jedna reklama na televiziji ili radiju nije postigla toliki postotak koliko preporuka majke – majci.

Dakle, jedan od zanimljivih i vrlo dobrih načina za prodavanje proizvoda je i dodatak preporuči prijatelju koji vam može donjeti dodatnu zaradu i veću popularnost.

Ipak, ovaj socijalni dokaz radi na malo drugačijem principu nego li sam vam do sada pisao. Umjesto da pokažete dokaz na stranicama morate razviti strategiju kako poticati vaše kupce da dijele što nudite drugima.

Pokušajte na ovaj način:

Uz svaki proizvod koji neka osoba kupi ponudite i opciju podijeli na društvenoj mreži ili mailom.

Ponudite i nekakvu vrstu nagrade svojim posjetiteljima koji putem maila podjele svoju kupovinu ili uz kupovinu i vaš proizvod na način dodatnog popusta na drugi artikl ili nešto što mislite da može uroditi plodom.

Još jedan način je da nagradite vašeg kupca za svaku novu osobu koju dovede u vašu prodavaonicu.

Jedan dobar dokaz je i Dropbox koji za svakog vašeg dovedenog korisnika nudi dodatan prostor na njihovom serveru.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===