Način rada jednog Affiliate managera i princip pristupanja poslu

Vrlo je bitno prilikom kreacije vaših stranica staviti se u ulogu posjetitelja svojih stranica. Razmislite koji koncept izgleda i funkcionalnost samih stranica bi vam najbolje odgovarao prilikom posjete jednom takvom web sjedištu. Razmislite gdje bi najbolje ležali određeni banneri, reklama za poseban proizvod te na koji način želite potaknuti posjetitelja da uradi ono što želite – kupi određeni proizvod koji vi reklamirate.

Znači postoje bitne stvari za izradu samog koncepta vaše “trgovine”. Napisao sam trgovine jer vi ste posrednik u trgovini. Da bi uspjeli u toj istoj trgovini morate paziti na slijedeće stvari:

– Krajnjem korisniku tj posjetitelju vaših stranica dostaviti kvalitetan i fokusiran zanimljiv sadržaj zbog kojeg su oni došli na vašu stranicu. Bitne su informacije koje zadovoljavaju njihovim potrebama.

– Dovođenje ciljane publike kreirajući web stranice SEO optimizacijom koje stoje visoko na Google listama. Što je stranica viša u pretragama lakše je doči do ciljane publike. Više prometa znači više potencijalnih prodaja, što u konačnici znači više provizije tj. novaca za vas.

– Više kompanija za koje radite. Zašto sam ovo postavio? Postavio sam iz razloga što je biti posrednik u današnje vrijeme dosta teško. Svakog dana sve je više konkurencije te je borba za tržištem postala neminovna. Ali, sa što više kompanija sa kojima surađujete smanjujete mogućnost da propadnete. U slučaju da jedna firma propadne ostajete raditi sa drugom. Naravno pritom treba paziti sa kojim kompanijama uopće surađujete.

Vjerojatno ste do sada primijetili da kod mene nema refferal linkova (lažem postoje dva – jedan je za hosting pružatelja usluga za koje smatram da su jedni od najboljih ako ne i najboljih pružatelja hosting usluga na ovim prostorima i refferal link za iWriter-a koji sigurno isplaćuje i nema nikakvih skrivenih zakulisnih igara. U koliko volite pisati mjesečno se može zaraditi fini đeparac od pisanja kratkih članaka i osvrta na proizvode) jer sam davnih dana izašao iz ovih sistema. Osobno mi je oduzimalo previše vremena a zarada nije bila za moja očekivanja. U biti, nije čak ni zarada bila toliko mizerna ali sam se zaposlio na drugom mjestu i nisam imao toliko vremena provoditi uz računalo a došla su i djeca.

Nego vratimo se na temu, više potencijalnih prihoda ima potencijal da svaki korisnik koji se pojavi na vašim stranicama bude i novi kupac. U stvari realno gledajući svaki novi korisnik i je potencijalni kupac ili korisnik nečega u čemu ste vi posrednik.

SADRŽAJ -> PROMET -> PREPRODAJA -> UBIRANJE ZARADE proces se svodi na slijedeće:

Pretraga ključnih tema i riječi te kreiranje kvalitetno tematski osmišljenog sitea (SADRŽAJ) vodi do povećane količine novih gostiju na stranice (PROMET). Svaki njihov novi klik na bilo koju od vaših ponuđenih proizvoda ili reklamnih bannera vodi ka potencijalnoj prodaji toga proizvoda ili usluge (PREPRODAJA). Ta moguća preprodaja generira određeni iznos provizije kroz svoje kupce koristeći pritom najmanji mogući model rizika kao primarni izvor zarade (UBIRANJE ZARADE)

Postavlja se jedno zanimljivo pitanje. Da li je ovaj proces težak?

Uopće nije ako radite po nekakvim pravilima i niste tip osobe koja misli da je svaki Internet posao brza zarada. Shvatite da takvo nešto ne postoji. U koliko želite navedenoj temi pristupiti ozbiljno i kvalitetno morate tome pristupiti sa ogromnoj strašću jer između ostalog vi gradite ipak nešto veće od samog web središta. Vi gradite stvaran posao koji vam dugoročno može izgraditi odličan izvor prihoda.

SADRŽAJ -> PROMET -> PREPRODAJA -> UBIRANJE ZARADE – sistem radi ali samo ako radite i vi sami. U koliko mislite da će se posao odraditi sam – varate se.

U slijedećem modulu idemo korak dalje i govorit ćemo na koji način bi bilo pametno slagati sam koncept web stranica.

Priključite se i komentirajte članak ispod! Zanima me i vaše mišljenje.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===