Mudrost ili filozofija publike u društvenom dokazu

U mnogo slučajeva vidjeli smo da mnogi imaju koristi od nečega što koristi većina ljudi koji se bave Internet prodajom.

Veće kompanije ili firme kako vam je lakše koriste ovaj fenomen (inače znan kao FOMO – Fear Of Missing Out) koji potiče ljude da kupuju od njih.

Zanima vas kako ? Evo nekoliko primjera od velikih tvrtki koji ovim načinom postaju još samo veće:

Amazon (i mnoge druge online trgovine) prikazuju listu proizvoda koji su slični onima već kupljenima:

amazon

iTunes pokazuje albume koje su njihovi korisnici već kupili:

itunes

Postoji još jedna vrsta marketinga za određene prodavače a to je NAJBOLJI PONUĐIVAČI ili ne znam kako bi to rekao (mislim na Best Sellers). To je način na koji se također diže popularnost nekog proizvoda ili trgovca koji u najbolju ruku sa tom reklamom postiže još bolju prodaju.

bestseller

STATISTIKE PRODAJA

Mnoge kompanije koriste se odličnom metodom u kojoj prikazuju kupce koji su kupili njihov proizvod da bi podigli vrijednost njihove robe i time stvorili povjerenje kod svojih novih ali i starih kupaca.

Zendesk recimo ističe njihovu ogromnu količinu baze korisnika:

zendesk

Pogledajte kako uključuju njihovu vrijednost umjesto da samo pokazuju brojke kompanija koje koriste njihov chat uživo. Jednostavno sužavaju broj korisnika i postavljaju ogromnu količinu firmi koje jednostavno koriste uslugu. Time stvaraju samo jedan jedinstveni prikaz – povećavaju zadovoljstvo usluge i time će zasigurno pridobiti još novih korisnika.

Mogao bih nabrajati ogromnu količinu takvih stranica i primjera (gdje god da se okrenete primjeri su tu).

DRUŠTVENE OBJAVE

Jednostavan plugin ili takozvani dodatak za vaše web stranice koji prikazuje broj objava i djeljenja vašeg sadržaja na društvenim mrežama također je odličan faktor dobitka za izgradnju vaše stranice ili proizvoda. U koliko na stranici imate detalj poput ovog sa primjera Facebook oglasne stranice sa brojem objava na društvenim mrežama i još pri tome ovoliku brojku uspjeh je zajamčen.

facebook

U koliko nemate veliku bazu korisnika da si dopustite da koristite svu moć mudrosti i filozifije koju biste predstavili svojim kupcima poigrajte se na način da skrenete pozornost tako što ćete istaknuti pohvale od drugih zadovoljnih kupaca.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===