Lista pretplatnika – kreiranje liste pretplatnika

Najbolji način da funkcionirate na google besplatan način je da imate svoju listu pretplatnika koji prate Vaš blog. Zašto to kažem? Iz moga aktivnog korištenja bloga dok sam imao blog da bi ostvario prodaju putem istog sve se više-manje svodilo na to da su pretplatnici sa moje liste kupovali jedini. Zašto oni? Zato što su oni bili upoznati da sam proizvod već isprobao, pisao malo o njemu, dao svoje mišljenje te smo se tako na neki način zbližili.

Moram priznati da se ponekad znalo i dogoditi da samo napišem članak i pošaljem mail da sam napisao novi članak bez ikakve informacije u mailu. Na žalost za naše podneblje to je malo drugačija priča. Bez ikakvih problema mogao sam prikupiti više od 300tinjak posjetitelja u jednom danu slanjem samo jednog e-maila.

Zato je vrlo bitno da uz kvalitetne članke od prvog dana krenete sa izgradnjom vaše liste. Kada imate svoju listu ljudi koji aktivno prate vaš blog u potpunoj ste kontroli. Recimo da na google listi počnete padati – ma i da vas jednostavno obrišu Vi i dalje imate jedinstveni krug ljudi koji prati vaše objave. U potpunoj ste kontroli prometa na vašim stranicama.

Ogromna količina ljudi gradi listu samo da pošalju svoje affiliate ponude i linkove. Iako to može biti jedna od opcija svojim iskustvom mogu reći da je to uzalud poslan mail. Jednostavno sam skužio da mogu više zaraditi ako samo stavim adsense reklame na moj blog, pisati kvalitetne članke i jednostavno napisati mail da je novi članak online.

Na ovaj način se mogu fokusirati na pravilan odabir teme i dobro napisan tekst bez ikakve potrebe da išta prodam. Jednostavno uz veliku količinu poslanih mailova o nekakvim “posebnim” proizvodima dolazite u napast da se ljudi obrišu iz pretplate i ne dobivaju vaše nove mailove. Drago mi je da dobijem poneki mail od pretplatnika da su zadovoljni napisanim tekstom. Volio bih kad bi to bilo češće pa i koji napisan komentar.

Dakle, rečeno je skoro pa sve. Vrijeme je da govorimo malo kako da složimo sve kako treba da možemo krenuti u kreiranje Vaše liste.

Autoresponder

Jedna od najboljih kompanija za slanje velike količine mailova je Aweber. OK, 2016 je godina i možda on više nije najbolji ali govorim iz vlastitog iskustva dok sam ga koristio. U svakom slučaju to je kompanija koja jednostavno pamti sve e-mail adrese i kompanija koja šalje veliku količinu e-mailova odjednom.

U vrijeme dok mi je to bio prioritet (pisanje blogova i općenito online zarada) testirao sam stvarno velik broj takvih servisa. Zbog tih testiranja sam ostao i bez velike količine e-mail adresa pa je zgodno kad te netko u startu odmah može usmjeriti na pravi servis za takve usluge. U svakom slučaju možda sada postoji i neki bolji servis ali ja ću se držati onoga za što znam sigurno.

Kreiranje vaše email liste sa Aweberom

Princip sa drugim servisima bi trebao biti isti ili približno isti a jedina razlika je u samom sučelju. Ako ste kreirali račun na jednom od takvih pružatelja takvih usluga vrijeme je da kreirate svoju listu. Jednom kada se logirate pritisnite na link koji kaže “Crate and Manage Lists”. Poslije toga vjerojatno Vam ostaje da potvrdite sa Create a List.

Na slijedećim koracima (next, next stranicama) upitati će Vas osnovne informacije o Vašoj listi. U svakom slučaju nije na odmet ako ispunite sve uredno i na kraju “Approve Message and Create List”. Princip je kod gotovo svih takvih pružatelja usluga skoro pa isti. Bitno je da se prijavite i krenete.

Double Opt-in i Single Opt-in

Nisam mislio uopće ovo uvoditi u ovoj tematici ali baš neki dan kolega me pitao za razliku jer je isto radio na svojoj newsletter reklami. Sjetio sam se da bi ovo moglo biti od koristi i svima koji čitaju ovakve stvari. Ako ostane uključena opcija Double Opt-in to u pravilu znači da će osoba koja ispuni svoj e-mail biti upisana tek onda kada potvrdi svoju e-mail adresu iz svog inboxa. Vođen svojim iskustvom to se rijetko kada događa pa je bolje da postavite na Single Opt-in i time ubrzate proces dodavanja novih ljudi bez potvrde od strane krajnjeg korisnika.

Kako god bilo, prije kreacije samog predloška za web stranicu ili blog moramo razjasniti kako uopće “natjerati” ljude da žele da se upišu na Vašu listu.

Kako posjetitelja nagovoriti da se upiše za pretplatu?

Vjerujte mi da je ovo jednako važno koliko je i teško. Teško je dati svojim posjetiteljima razlog da se upišu na pretplatu. Možete ponuditi obrazac i jednostavno nadati se da će se upisati i ne dobiti ništa zauzvrat.

Jednostavno pravilo – dajte da bi nešto dobili zauzvrat u većini slučajeva upali. Povremeno čete ih morati i potkupiti dovoljno da se osjećaju da nemaju drugog izbora nego upisati se.

Ovo što sam Vam napisao sam dosta testirao i vjerujte mi kad Vam kažem da samo formular za upis u listu pretplatnika za newsletter jednostavno i ne funkcionira.

Ova strategija je znala uroditi plodom i palila je nekada davno ali na žalost ljudi baš i ne upisuju svoj mail za pretplatu u današnje vrijeme. Radije će dati svoj email u zamjenu za besplatan dar.

Što ako ne želite kreirati svoj osobni poklon?
Detalje oko tog pitanja napisat ću u slijedećem članku.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===