Korisnički generiran sadržaj u društvenim dokazima

Budući da nije stvoren od strane tvrtke, marketinške agencije ili nekoga drugoga tko ima namjeru promovirati brand, korisnički generirani sadržaj postaje najpouzdaniji oblik socijalnog dokaza.

Za primjer uzmite GoPro. Uvrstili su korisnički generirani sadržaj u svoj marketing.

I koji je rezultat?

GoPro kameraU 2013. neto dobit kompanije porasla je za 28 milijuna $, a troškovi marketinga su porasli za samo 41k $. Jedan primjer njihovog korisničkog generiranog sadržaja je video u kojem je Linkedin menađer nosio GoPro kameru cijeli dan na glavi.

Logotip klijenta

Uključujući popis klijenata i pokazujući im svoje logotipe često pomaže B2B tvrtkama da pružaju jaki socijalni dokaz pomoću kojeg će uvjeriti druge da ih se zaposli.

Ako ste ikada čuli za Helpscout (ako niste potražite na internetu) ne prikazuje samo logotipe tvrtki kojima su pomogli nego i gumb za prijavu, okreće klijentov logo u konačno stanje koje je potrebno da bi se nekoga uvjerilo da proba njihov proizvod.

Sve su to marketinški trikovi koji uspijevaju i vode samo jednom – zaradi.

U slijedećem modulu govorit ćemo o mudrosti socijalnog dokaza na posjetitelje / kupce.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===