Kako dovesti ljude na svoj blog preko socijalne mreže?

Rekao sam vam kako vam neće trebati koncentracija na google i ostale tražilice da bi cijeli sistem odgovarajuće odrađivao ono što u biti trebate – promet na vašim stranicama. Nisam lagao, uistinu Vam ne treba. U ovom završnom modulu objasnit ću Vam najbolji način da imate svoje posjetitelje i na koji način ćete ih privući. No, još jednom da ponovim: Ako nema kvalitetnog sadržaja nema ni posjetitelja. Svako može doći na vaš blog ali ako ne nađe ništa zanimljivo teško da ćete ga opet vidjeti.

Ne znam da li ste ikada čuli za Linkedin ? Linkedin je glavni ključ.

Linkedin.com je izuzetno generator za promet a iz nekog čudnog razloga ljudi sa našeg govornog područja ga ne koriste tako često. Mi smo valjda navikli na Facebook ali Linkedin je pravi šou za generiranje prometa. Linkedin je također socijalni sistem stranica poput Facebooka. Na Facebooku sam siguran da ćete podijeliti svoj link ali pravi boom biti će na Linkedin.

Osnovna pravila Linkedin-a

Prije nego počnemo uopće pisati kako da koristite Linkedin za pomoć u generiranju stvarnog prometa na vaš site postoji nekoliko osnovnih pravila koje morate znati i poštivati ih.

Samo 1 profil po osobi

Vrlo je važno da ovo razumijete. Priznat ću da sam na samom početku (dok sam radio blogove na Engleskom) pokušavao otvoriti nekoliko profila na Linkedin-u ali sam vrlo brzo bio uhvaćen u tome i ugasili su mi sve profile. Srećom tada nisam imao svoj profil pa sam se skrivao iza različitih nickova i imena koja nisu bila upisana mojim pravim imenom. Danas me možete pronaći na Linkedin-u (slobodno me dodajte – upišite u pretraživač Ivan Gloc).

Postavite Vaš profil

Vjerujte mi da pravu korist od vašeg Linkedin profila nećete imati dok god ne ispunite što više svoj profil. Tek kad to napravite kvalitetno tek tada možete očekivati da će vas ljudi primijetiti. Ne brinite objavljivanjem na Linkedinu nećete nikoga spamati dok god pružate atraktivan i kvalitetan sadržaj. Ljudi vole pročitati dobar članak.

Kreiranje tj. postavljanje vašeg profila na Linkedin-u je uistinu vrlo lagano i molio bih vas da to uradite na najbolji mogući način. Jednom kada postavite sve podatke (što bliže 100% ispune to je kud i kamo bolje da budete češće viđeni) jednostavno ćete biti bolje prihvaćeni. Zašto? Zato što je puno ljudi kao na ostalim društvenim mrežama samo bot sistem za reklamiranje svojih proizvoda. Kada netko vidi da imate skros popunjen profil i još ste aktivni sigurno će provjeriti što imate za ponuditi.

Dodavanje kontakata

Postoje mnogo grupa na Linkedinu u koje ne možete podijeliti svoj sadržaj tj objavu dok vam ne dopuste – postoji čak i puno grupa u koje ne možete uči dok vam to ne dopuste prije nego imate 10 kontakata u svojoj “frend listi”. Ako želite možete nasumično dodavati ljude na svoju listu a možete krenuti i od svojih prijatelja ili obitelji. Možete i dodati svoju listu mailova pa prvo njima ponuditi prijateljstvo. Kada sam tek došao na Linkedin je sam prvo nasumično slao zahtjeve za prijateljstvo i nećete vjerovati koliko ih je zaista i prihvatilo zahtjev. U svakom slučaju, čim skupite prvih 10 prijatelja na Linkedinu odmah možete krenuti u prijavljivanje u različite grupe.

Pristupanje u grupe

Vrijeme je da se pozabavimo i pristupanju u grupe. Na Linkedinu postoje otvorene grupe za sve ali postoje i privatne grupe u koje morate dobiti pristup da bi bili u njima. Sa pristupanjem u grupe Vas ne budem davio to je nešto što ćete morati napraviti sami. Jedino što ću Vam prikazati je gdije i kako se prijavite a u koje to ostavljam vama.

U biti vrlo je jednostavno, U gornjem izborniku za unos stisnite na sličicu sa padajućim izbornikom i odaberite Groups, upišete pojam i samo povećalo (pretraži). Ne mogu pisati kako je na hrv kad koliko vidim Linkedin još nije uveo jezike sa našeg govornog područja.

Kada vam ponudi grupe koje su dostupne potrebno je stisnuti na plavi gumb “Join” i pričekati da vam administrator grupe odobri pristup u istu. No ono što bi po meni bilo najbolje da pogledate je koliko koja grupa ima ljudi. Naravno, vama je u interesu da grupa ima što više ljudi pa preporučam da gledate prvo na to. Zapamtite, želite da svaka grupa u koju pristupate i budete pristupali ima najmanje 300 ljudi.

Imajte strpljenja za pristup grupama i pristupite u 50 grupa a do tada uredno pišite svaki dan novi post na vašem blogu i jednom kada pristupite u 50ak grupa vrijeme je da krenete sa ozbiljnim poslom. Naravno da možete i prije ali ovo je samo prijedlog.

U slijedećem modulu prikazat ću Vam kako objavite novi članak na svih 50 grupa na Linkedinu od jednom.

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===