Društveni dokaz prodaje proizvoda

Za koga je sve ovaj vodič?

Oglašivače
U koliko većina vaših oglasa prođe nezapaženo i ne uspijete uvjeriti vaše kupce da je vaš proizvod pravi proizvod za njih onda su slijedeći koraci koji pred nama upravo ono što vam treba. Saznati čete kako ugrabiti pravu priliku i iskoristiti je te na taj način skrenuti pozornost na sebe i vaš prizvod.

Trgovce
U koliko ste trgovac a vaše online reklamne kampanje ne prolaze onako kako bi vi to željeli u nadolazećim modulima naučit ćete kako povećati i steći povjerenje kod vaših kupaca.

Agencije
Ako vas zanima kako podiči kvalitetu i efektivnost kod vaših klijenata ovi koraci za vas također. Naučit ću vas (ili barem pokušati) kako da približite društvene poglede prema vašoj matičnoj kući te kako poboljšati marketinške kampanje i poboljšati njihovu učinkovitost.

KAKO NAGOVORITI LJUDE DA KUPUJU OD VAS?

Pitanje je to koje postoji kod sve i jednog vlasnika nekog proizvoda, trgovaca ma u biti kod bilo koga tko ima bilo kakav proizvod za ponuditi drugima. Ali u velikom broju vas koji imate taj problem sigurno ima onih koji su na tuđim stranicama vidjeli kako vlasnici tih stranica jasno pokazuju broj kupovina odmah na početnoj stranici.

Online trgovine prikazuju i ocjenu kupaca na prodani artikl, firme koje se bave softverom podižu brojeve aktivnih korisnika ili registriranih korisnika. Grupe i organizacije tjeraju vas da pričekate prijavljivanje prije nego vas prime dok neki vlasnici nagovaraju vas na upis u mail listu prikazujući velik broj trenutnih pretplatnika. Ne rade to poput mene koji sam javno rekao da nakon 15 aktivnih dana pisanja bloga imam 4 pretplatnika. (Istina sad ih imam dosta više ali nije bitno).

Ključno je pitanje a zašto oni to sve nama nabijaju na nos?
U stvari vrlo je jednostavno. Sve te informacije guraju nam pod oči htjeli mi to ili ne iz samo jednog razloga. Ljudska psiha je da uzme ono ponuđeno. Bilo to jeftino ili ne, besplatno ili traže nešto za uzvrat ali činjenica je da ćemo popustiti. Vjerujte mi na riječ jer uopće nije bitno koliko si čvrst karakter ili koliko to misliš da jesi ako je netko toliko uporan mozak će odraditi sve umjesto vas. Sve te brojke i informacije koje su nam dostupne kada kročimo na nečiju web stranicu ili online trgovinu i vidimo sve te divne brojke zadovoljnih kupaca, pa onda recenzije proizvoda svi hvale sve je bajno sve je odlično iz samo jednog razloga – da kupite proizvod.

Ne znam da li ste čuli za izraz freelanceri – to su ljudi koji rade upravo takve stvari (o njima ću pisati u nekom drugom modulu u drugoj kategoriji). Plaćeni su da rade samo to i isključivo to. Za iste ljude, za iste tvrtke, za iste proizvode. Toliko dobro poznaju taj proizvod da ni vlasnik ne zna što uopće proizvodi bolje od njih.

Socijalni pristup a u ovom slučaju socijalni dokaz je prisutan u gotovo svakoj našoj odluci koju donesemo.

Razmislite o ovome:

Obzirom da smo u HRV i rijetko tko ima mogućnost da večera često po restoranima ali koliko ste puta odabrali restoran, piceriju, restoran brze hrane po broju ljudi koji u prostoru jedu? Koliko ste puta kupili proizvod samo zbog broja koji je iskazan da je proizvod već kupljen? Koliko ste puta unajmili neku uslugu samo iz razloga što oni imaju puno više pozitivnih osvrta?

To je jednostavno socijalni dokaz u akciji.

Kada god nismo sigurni u našu odluku pogledamo što su drugi u toj situaciji učinili iz jednostavnog razloga što pretpostavljamo da su njihove učinjene akcije pravilne u dotičnoj situaciji.

Najgore je u cijeloj priči što je to duboko usađeno u svakome od nas.

Zgodno mi je čuti kada slušam sa strane kako ljudi ponosno govore da su oni individualci i jedini takvi na svijetu i da će oni sve promijeniti. Reći ću vam nešto, oni su isti kao i mi. U dubini sebe im je ugrađen isti utjecaj okoline kao i svakome od nas.

U slijedećem modulu tema je zašto nam treba socijalni dokaz ?

You may also like...

===>>> Komentiraj! Znam da to želiš. <<<===